Comment on Always nice to have a guest room
ObviouslyNotBanana@lemmy.world 1 year agoHar ni alla ett hål till avgrunden inomhus ?
Comment on Always nice to have a guest room
ObviouslyNotBanana@lemmy.world 1 year agoHar ni alla ett hål till avgrunden inomhus ?
ryedaft@sh.itjust.works 1 year ago
I min bygning har vi. Hver morgen går jeg til kanten af afgrunden og smider små ting i som f.eks. bildele, flasker og bestik. Eller hvad jeg nu finder. Det er blevet en vane, en måde at starte dagen på. Jeg gør alt det her før du vågner. Så jeg kan føle mig glad.
Nej, seriøst. Vi har en (eller tre). Der er en grundvandspumpe i den. Ellers ville kælderen blive oversvømmet. Oftere end den gør.
ObviouslyNotBanana@lemmy.world 1 year ago
Som jag misstänkte då!